Tuesday 24 April 2012

Chelsea Panggil Anda

Assalamualaikum,

Tahniah untuk pasukan Chelsea.Walaupun bermain dengan 10 orang pemain,namun sedikit pun tidak mematah semangat untuk terus berjuang sehingga berjaya menewaskan Barcelona.Tahniah!Saya kagum dengan semangat juang yang ditonjolkan oleh skuad Chelsea.Walaupun tanpa captain John Terry,walaupun tanpa Bosingwa,namun jurulatih pasukan Roberto De Matteo bijak merancang strategi.Mastermind kita ini berpegang kepada strategi stand-off + counter.

Yang saya tahu Chelsea saya hebat.Nak penalti,kami bagi penalti,nak buang pemain,kami bagi buang pemain,nak refree berat sebelah,kami bagi refree berat sebelah.Akhirnya total football tewas kepada taktikal football.Terima kasih kepada Remires.Toyol pembakar semangat untuk pasukan Chelsea.Susah nak percaya Barcelona sekuat kuat team boleh jadi ayam kepada Chelsea.Kalau saya jadi Perdana Menteri,esok akan saya arahkan semua orang menyarung baju Chelsea.

-Inilah saat manis buat fans fans Chelsea tersenyum manis.
-Fernando Torres 50 juta yang berbaloi
-7,8,9 player berlari,mantaplah Chelsea
-Jangan sangka Chelsea berbaju putih itu tandanya kalah
-Golkeeper ayam:V.Valdes.Reason:kena chip dengan Remires,kena ayam dengan Torres
-we will missing Ivanovis,john Terry,Remires.but we are there.i beleived
-wilshere want to play for chelsea
-10 vs 11 trust me,it is not easy

Kesimpulannya,dengan bola sepak pun manusia boleh berpecah.Jadi,biarlah kita musuh diatas padang,diluar kita jangan dok tendang tendang.Ok,baru adil.Semoga bermanfaat.

"Torres hero,Messi zero"

No comments:

Post a Comment